Dag 12

2 mei 2018 - Naivasha, Kenia

Inmiddels is dag twaalf aangebroken. We stonden op met een goed ontbijt. Een buffet met veel verschillende keuzes eten. Na het ontbijt begonnen we met een brainstormsessie met betrekking tot de situatie tussen A-step en de regering. A-step krijgt namelijk hulp aangeboden van verschillende kanten binnen de regering. Aankomende vrijdag hebben wij een uitnodiging gekregen van de regering om het parlement te bezoeken. Deze brainstormsessie is daar een voorbereiding voor.

Na de brainstormsessie vertrokken wij naar Naivasha. De busreis hier naartoe was erg speciaal. Onderweg zagen wij namelijk apen, zebra’s en antilopen langs de weg. Er werd ons verteld dat de busreis twee uur duurde, maar uiteraard was dit niet het geval… Toen we eindelijk aankwamen kregen wij van Rob als verrassing te horen dat wij nog een boottochtje gingen doen.

De groep werd in tweeën verdeeld en met twee boten gingen we het meer op. Tijdens onze tocht zagen we nijlpaarden op de kant. Dit was erg bijzonder volgens onze tourguide. Op de terugweg moesten wij een helse regenbui trotseren. Iedereen kwam helemaal doorweekt aan in de bus. We zijn toen snel naar onze nieuwe camping gereden. Dit was een luxe camping waar we allemaal lekker eten konden krijgen! Pizza, burgers, pasta en nog veeel meer. Dit was echt GE-WEL-DIG na al het eten van de afgelopen week.

Na het avondeten zijn we snel gaan slapen, zodat we morgen fit aan onze safari kunnen beginnen!

Toedels xx