Dag 1 Off we go!

21 april 2018

Vandaag is het dan eindelijk zover! Omdat de reis twee keer is uitgesteld hebben we bijna een jaar langer moeten wachten, maar we staan eindelijk op het punt om onze reis naar Kenia te beginnen! De koffers met onze eigen spullen en de tassen met kleding voor de bevolking zijn ingecheckt, we zijn door de douane en ons enthousiasme is niet meer te missen. Nu nog maar heel eventjes en dan moeten we boarden. Vandaag zullen we aankomen in de hoofdstad Nairobi, waar we een nachtje zullen verblijven, en morgen zullen we doorreizen naar de bestemming Mumias. Zover de toegang tot het internet het toe laat zullen wij elke dag een blog posten met onze ervaringen van de reis. Wil je op de hoogte blijven dan kan je jezelf inschrijven voor de mailinglist. Wij willen iedereen heel erg bedanken voor de bijdrage aan het project en veel plezier met het lezen van onze ervaringen!

Liefs Pamoja Kenya 6th generation
Eileen, Julia, Romy, Thyrvi, Sharon, Merel, Annemarijn, Annelieke, Rowan & Shai (En natuurlijk onze fantastische leraren Rob & Jan)